Game Monkey Oy Palautusehdot
Tilauksen palauttaminen
Verkkokaupan (Huom! Ei kivijalkamyymälä) yksityisasiakaalla (ei yrityksillä) on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton sekä alkuperäisessä ehjässä myyntipakkauksessa, mukaanlukien tuotteen muoviset suojat ja pakkausmateriaalit ym. Palautettava summa arvioidaan, kun laite on palautettu sekä tarkastettu. Jos tuotetta on käytetty tai se ei ole alkuperäisessä myyntipakkauksessa, palautusta ei voi tehdä.
Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.
Esimerkkejä, kun tuote on otettu käyttöön:
Käyttöjärjestelmän, ohjelman, tiedostojen ja tietojen asentaminen tietokoneeseen ja sen käyttäminen.
Jos akku asennetaan tai ladataan kannettavaan tietokoneeseen tai muihin akkuja käyttäviin tuotteisiin.
Tulostin on otettu käyttöön
Puhelimen käyttöjärjestelmän asentaminen
Tietojen tallennus tallennusmedioihin (Kovalevyt, USB muistitikut, Muistikortit ym.)
Tuotteessa on selkeitä käytön jälkiä
Tuotteen suojamuovit tai materiaalit, jotka eivät ole välttämättömiä tuotteen toimivuuden toteamiseksi on poistettu.
Tekstiilien alkuperäiset laput tai suojameteriaalit on irroitettu tai tuotepakkaus on käyttökelvoton.
Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, Game Monkey Oy voi periä tavaran arvon alenemista vastaavan summan. Jos tavara on muuttunut käyttämisen vuoksi myyntikelvottomaksi voi Game Monkey kieltäytyä kokonaan palauttamasta kuluttajan maksamaa summaa. Bundle- ja/tai pelikampanjatuotteita palautettaessa on palautettava kaikki kyseiseen kampanjaan kuuluneet tuotteet.
Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Tuotepakkaus on avattava siististi, alkuperäiset pakkaus- ja suojamateriaalit säilyttäen ehjänä ja käyttökuntoisina. Pyydämme malttia käyttäjältä pakkauksia avattaessa, koska ne ovat avattavissa siististi.
Peruuttamisoikeus ei lisäksi koske tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan asiakkaalle tai selvästi asiakkaan henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi (esim. Game Monkey Customs tietokoneet), eikä hygieniatuotteita kuten nappikuulokkeet, sähköiset hammasharjat, parranajokoneet ym. Palautusoikeus ei koske myöskään ladattavia digitaalisia tiedostoja, joiden katsotaan otetun käyttöön lataushetkellä. Tilaaja voi menettää peruuttamisoikeutensa myös muissa kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:ssä säädetyissä tapauksissa.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Tilauksen palautusaika katsotaan alkaneeksi tilauksen maksamisen jälkeen. Tilauksen peruuttamisesta ja vaihto tai palauttamisesta koituvia toimituskustannuksia takaisin GAME MONKEY verkkokaupan varastoon ei hyvitetä.
Game Monkey tuotteilla on myös 30 päivän palautusoikeus.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen varsinaisen toimituksen alkamista tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Kun tilaus on jo toimituksessa, peruutusta ei voi enää tehdä. Game Monkey Oy toimittaa jokaisesta tilauksesta erikseen viestillä seurantatunnuksen, jolloin tilaus katsotaan olevan varsinaisessa toimituksessa. Peruutusoikeus ei koske prosessoreita sekä näytönohjaimia. Näiden tilaus tulee peruuttaa 24 tunnin sisällä tilauksen vahvistamisesta.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.