• Toimitukset alk. 3,90€
  • 100% Kotimainen
  • Nopeat toimitukset
  • Pelaajilta Pelaajille!
  • Toimitukset alk. 3,90€
  • 100% Kotimainen
  • Nopeat toimitukset
  • Pelaajilta Pelaajille!

Takuut ja tuki

Takuu ja huoltotapaukset järjestyvät nopeiten ottamalla yhteyttä suoraan valmistajaan tai maahantuojaan. Valmistajien ja maahantuojien yhteystiedot löytyvät usein ohjekirjoista tai tuotepakkauksesta. Alta löydät myös merkkikohtaiset ohjeet. Epäselvissä tilanteissa teitä palvelee aina luonnollisesti Game Monkey asiakaspalvelu. Kaikissa takuuhuolto ja vaihtotapauksissa tarvitset aina alkuperäisen ostotodistuksen - kuitin tai takuutodistuksen.

Asus

Asuksen huoltopalvelu on avoinna ma - pe klo 10.00 - 17.00. Puhelinnumero: +358 (0)9 69 37 96 90.

https://www.asus.com/fi/support/

1. Soita Asukselle numeroon 09-69379690

2. Mene https://rma.asus-europe.eu/fi sivustolle jonne voit syöttää saamasi RMA-koodin

Voit myös toimittaa tuotteen suoraan Infocarelle:

InfoCare Workshop Oy

Silvastintie 1 01510 Vantaa

puh 010 574 5200 (ark. klo 9-16)

huolto.fi@infocareworkshop.com

www.infocareworkshop.fi

Asiakaspalvelupiste avoinna arkisin 08.30-15.30

https://infocareworkshop.fi/fi/ota-yhteytta

Lenovo

Lenovo tekninen tuki

Lenovo Huolto: 09 747 902 51 ma-pe klo. 09:00 - 18:00 tai service_fi@lenovo.com

Tukisivusto: support.lenovo.com

Samsung

Kaikki takuu- ja huoltoasiat hoituvat nopeasti Samsungin oman tuen kautta.

Toimittaessa mobiililaitetta huoltoon varmistathan, että Google-tilin lukitus /BitLocker ovat pois päältä.

Puhelinnumero 0306 227 515 (ma-pe 9-18)

http://www.samsung.com/fi/support/servicelocation

Sony

Sony Electronics tekninen tuki

Tuki on avoinna maanantai - perjantai 9.00 - 17.00

Puhelin: 09 693 79 450

Onlinetuki:

http://services.sony.fi/supportmvc/fi/Contact/Email

Playstation:

Playstation konsolit ja ohjaimet takuu ja huolto-asioissa asiakas ottaa AINA yhteyttä Playstation tukeen. Takuu on valmistajan myöntämä ja huollot sekä vaihdot hoitaa Playstation tuki. Tarvitset takuuhuoltoja ja vaihtoja varten ostotodistuksen (kuitti).

Sony Playstation-tuki

Maanantai - perjantai: 10.00 - 18.00

Puhelin: 09 424 50803

Sähköposti: support@fi.playstation.com

Online tukisivusto:

http://services.sony.fi/supportmvc/fi/Contact/Email

Yhteydenottolomake:

https://www.playstation.com/fi-fi/support/contact-us/

Playstation Fix & Replace sivu:

https://hardware.support.playstation.com/fi_FI#/

LG Electronics

Mikäli laitteesi on vioittunut, ota ensimmäisenä yhteyttä suoraan LG:n tukeen. Kaikkien tuotteiden takuu ja huolto onnistuu LG:n tuen kautta.

Tekninen tuki: 0800 0 54 54 (ma-pe 8-18) tuki@lge.com http://www.lg.com/fi

HP Hewlett Packard

Kaikki huollot hoituvat HP:n tuen kautta.

Kuluttajamallit: 09 81 710 005 (arkisin 8.30-18.00)

Yritysmallit: 09 8171 0031 (arkisin 8.00-17.00)

Täysi tukinumeroiden listaus: http://www8.hp.com/fi/fi/contact-hp/phone-assist.html

Tukisivusto: https://support.hp.com/fi-fi/

Plantronics

Tekninen tuki

0800-117 095 (Suomeksi 10:30 - 14:00 / 14:30 - 19:00 Maanantai - Perjantai) Muina aikoina Englannniksi

Tukilomake: http://www.plantronics.com/fi/fi/support/contact/email-support

BenQ ja Zowie

Tekninen tuki Online (Huoltopyynnöt ja tuki)

https://zowie.benq.eu/en-se/support/contact.html

Tekninen tuki: puh. 09 8171 0191

Huoltopyynnön voit tehdä myös itse verkossa tai puhelimitse BenQ:n teknisen tuen kautta. Saat vaihtolaitteen ja rahtikirjat viallisen palauttamiseen tai rahtikirjat laitteen toimittamiseksi huoltoon.

Tarvitset ostotodistuksen (ostokuitti tai takuutodistuksen) asioimiseen.

Sennheiser

Tuki & varaosat

+358 931 588 710 finland@sennheiser.com

https://en-fi.sennheiser.com/service-support

JBL

Tekninen tuki

https://fi.jbl.com/support-contact.html#ns

Puhelinnumero: +358 972522301

Takuu:

InfoCare Workshop Oy Silvastintie 1 01510 Vantaa puh 010 574 5200 (ark. klo 9-16) huolto.fi@infocareworkshop.com www.infocareworkshop.fi

Asiakaspalvelupiste avoinna arkisin 08.30-15.30

https://infocareworkshop.fi/fi/ota-yhteytta

Brother

Tekninen tuki

Tuki 09 875 92 277 (Ajureihin, ohjelmistoon ja verkkoon liittyvät kysymykset.) Huolto 09 875 92 288 (Laitteen toimivuuteen liittyvät kysymykset.)

info@brother.fi

Huolto

Laitteen voi toimittaa huoltoon suoraan Brotherin virallisiin huoltopisteisiin:

https://www.brother.fi/service-centres

TP-Link

Tuki

TP-link tekninen tuki (Vain englanniksi)

Puh 029 1700425 (English Service) Fee: Depending on rate of different carriers Service Time: 24 hours a day, 7 days a week https://www.tp-link.com/fi/support/contact-technical-support#Hotline-Support

Logitech

Logitech tekninen tuki

https://support.logitech.com/fi_fi/contact-support +358 (0)9 725 191 08 Ma–pe: 10.00–19.00

Harmony-tuotetuki Lisämaksuton puhelin- ja sähköpostituki ovat käytettävissäsi vain rajoitetun ajan Harmony-laitteen ensimmäisen käyttöönoton jälkeen. Puh 0800 913192 Ma-Pe: 11:00-19:00

Varaosat

Varaosia takuun ulkopuolella voi ostaa suoraan täältä:

http://support.logitech.com/fi_fi/parts

Microsoft

Asiakaspalvelu

Microsoftin asiakaspalvelu ja tuotetuki: (ma-pe klo 8.30-17.00) Puh. (09) 8171 0400 (pvm)

Microsoft aktivointituki puh. 0800 770215 (ma-su klo 9-22) Tuoteaktivointi mm. Windows-, Office- ja Windows Server -ohjelmistoille. Täältä myös esimerkiksi huollon jälkeiset uudelleenaktivoinnit.

Takuu

XBOX

Ota yhteyttä suoraan Microsoftiin:

puh. 0800 119 424 Arkisin: Klo 10.00 - 18.00 https://devicesupport.microsoft.com/fi-FI

MSI

Tuki

Teknisen tuotetuen puhelinnumero on (+358) 942 451 402, sähköposti service.nordic.erc@msi.com. Palvelukieli englanti. Avoinna arkisin klo 9:30-17:30.

NetGear

Tuki

https://www.netgear.com/support/

ZyXEL

Käyttöönottotuki:

ZyXEL-tuotteilla on ilmainen käyttöönottotuki, joka on voimassa kolme (3) kuukautta ostopäivästä. Käyttöönottojakson jälkeen tuki on maksullinen.

Käyttöönottotuki palvelee numerossa (09) 4780 8411 (3kk ostopäivästä). Tukipalvelu on auki arkisin klo 10:00-12:00 ja 13:00-15:00

Ninebot by Segway

Takuu ja huollot ota yhteyttä aina maahantuojaan.

Tuki ja huolto : tuki@mistore.fi

Puhelin : 041 317 56 22

Ma–Pe 10–15,

Xiaomi Service c/o East & West Distribution Oy, Vitikka 1 G ovet 8-11, 02630 Espoo

Armytek

Takuu ja huollot ota yhteyttä aina maahantuojaan. Armytek tuotteiden KAIKISTA takuista vastaa maahantuoja Armytek Optoelectronics Oy sekä valmistaja ARMYTEK GMBH

ARMYTEK OPTOELECTRONICS OY

www.armytek.fi

Ma-Pe: 9:00 - 00:00 | 17:00-00:00

E-mail: shop@armytek.fi

Puhelinnumero: +358 (50) 3398075

Hitsaajankatu 7, 00810 Helsinki, Finland

HUOLTO

e-mail: service@armytek.fi

Armytek GMBH - EU (Saksa)

https://www.armytekstore.de/contact-with-us

Monday to Friday

Jonasstr., 6

10551, Berlin, Germany

from 8:00 a.m. to 3:30 p.m.

+49 (0) 35 35 - 24 80 505

service@armytek.com

office@armytek.de

Woozoo By Ohyama

Takuuasioissa ota ensisijaisesti yhteyttä maahantuojaan Lakudaan. Tuotevaihdot ja takuuhuollot sekä muut huollot hoitaa maahantuoja Lakuda. Palvelu Suomeksi.

+358 45 176 7160

sales@lakuda.fi

Teollisuustie 9, | 04300 Tuusula, Finland

Tlf. +358 45 176 7160 | E-mail: sales@lakuda.fi

Steelseries

Tarkista ajankohtaiset ohjeet ja takuutiedot Steelseries support sivulta osoitteessa:

https://support.steelseries.com/hc/en-us

Tee tarvittaessa RMA (takuuvaihto/huoltopyyntö) valmistajan sivuilla osoitteessa:

https://support.steelseries.com/hc/en-us

SilentiumPC & SPC Gear

Tarkista ajankohtaiset ohjeet ja takuutiedot valmistajalta osoitteesta:

https://www.silentiumpc.com/en/contact/

Tee tarvittaessa huolto- tai takuuvaihtopyyntö (RMA) osoitteessa:

https://www.silentiumpc.com/en/rma/

Arozzi

Tarkista ajankohtaiset ohjeet ja takuutiedot valmistajalta osoitteessa:

https://arozzi.se/support/

Voit jättää valmistajalle tukipyynnön samalta sivulta.

Games Workshop

Tarkista ajankohtaiset takuutiedot ja tukipyynnöt valmistajan sivuilta osoitteessa:

https://www.games-workshop.com/en-FI/Frequently-Asked-Questions

Citadel Miniatures, Citadel Colour epäselvissä tilanteissa ota yhteyttä Game Monkey asiakaspalveluun. Mikäli havaitset tuotepakettia avatessa, että tuotteesi on vaurioitunut, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Takuut eivät kata käyttäjän virheistä johtuvia vaurioita tai virheitä. Eli tarkista tuotteen kunto, ennenkuin avaat maalipurkkia, sivellintä tai irroitat osia kehikoista.

Emme käsittele takuutapauksia, missä tuotepaketin tuotteita on otettu käyttöön.

be quiet!

Tarkista ajankohtaiset ohjeet ja takuutiedot valmistajalta osoitteessa:

https://www.bequiet.com/en/contact

Jätä tarvittaessa tukipyyntö (RMA) valmistajalle osoitteessa:

https://www.bequiet.com/en/contact/rma

Valco

Takuu ja tukitilanteissa ota yhteyttä valmistajaan osoitteessa:

https://www.valco.fi/pages/palaute-ja-yhteydenotto

VALCO Oy

PL 1001

33721 Tampere

Deltaco Gaming

Tarkista valmistajan ajankohtaiset tuotetiedot ja ohjeet osoitteessa:

https://www.deltacogaming.com/

Takuu ja tukitilanteissa ota yhteyttä valmistajaan osoitteessa:

https://www.deltacogaming.com/contact

Deltaco takuut ovat valmistajan myöntämiä.

Xiaomi ja Mi

Xiaomi sekä Mi tuotteiden huolto ja tukipyynnöt tulee välittää aina maahantuojalle (East & West Distribution Oy)

Tuki ja huolto : tuki@mistore.fi

Asiakaspalvelu puhelin 041-317 56 22

Martinkyläntie 41 C

01720 Vantaa

Suomi

Grateq

Ota yhteyttä valmistajaan Salcomp Oy 0201 875 511

https://salcomp.com/contact-information/#finland

sales@salcomp.com

Joensuunkatu 7, 24100 Salo

PL 95, 24101 Salo

Toshiba

Kiintolevyt: Käy tekemässä RMA takuu/huoltoilmoitus valmistajan sivuilla (Englanti)

Valitse "End Customer" vaihtoehto ja seuraa ohjeita. Toshiba järjestää UPS noudon tuotteelle.

https://www.storrepair.com/toshiba_products/